Formula Legends Deluxe Edition
Experience the evolution of Formula racing in one complete package. The Deluxe Edition includes the full Formula Legends base game along with all currently released DLC, expanding your journey across multiple eras of cars and circuits. Race through iconic track variations, adapt to changing layouts across decades, and take on new challenges inspired by the sport’s rich history. Whether you're chasing leaderboard times or building your career, this is the definitive way to experience Formula Legends today. This bundle includes: -Formula Legends (Base Game) -All currently available DLC packs -Additional classic tracks and layout variations -Expanded modes, challenges, and time trials Note: This bundle includes all content released at this time. Additional DLC may be released separately in the future.