Fool's Pub
Who is interested in simple and boring card games? There are much more interesting ways to spend time at the card table. What's so interesting about a game without risk? Pick a table. Pick a game. Choose your opponents. Start the game and try to be the last one alive to take all the money. It's all about luck, bluffing and betting. Do you smell gunpowder? Perhaps one of your opponents didn't have a winning hand this round. Are you sure you won't find yourself in the same position next time? Are you ready to test your luck? The Liar's Pub could be your first step on the road to success and riches, or it could be the last place you set foot in. There are plenty of adventurers waiting for you. Take your chance. Check out the exciting new game from the NOSTRA.GAMES team. Show everyone who really runs the place!