Fast Gear
Fast Gear is a high-intensity 3D car racing game offering single-player challenges. Jump into a garage full of high-performance vehicles, master realistic driving physics, and race through a variety of dynamic tracks across cities, mountains, and highways. Fast Gear delivers the ultimate racing experience. Key Features: -Single Player – Play solo in career, knockout modes and more. -Wide Range of Cars – Unlock and drive variety of cars. -Diverse Racing Environments – Tackle tracks set in urban streets, Desert, Forest and Many more. -Challenging AI Opponents – Face smart, adaptive AI racers. "Race the World. Rule the Road."