Eternal Evil
In Eternal Evil, you'll immerse yourself in a dark, blood-soaked atmosphere filled with terrifying enemies and a gripping, mysterious storyline. Armed with a diverse arsenal of firearms, you'll experience realistic shooting mechanics as you battle evolving ghouls. The game challenges you with intricate puzzles. As you explore diverse and immersive locations, you'll manage your inventory carefully, all within a classic survival-horror experience. The game also features a physics-based damage system, allowing for enemy dismemberment, adding to the intense and visceral horror. Fans of traditional survival-horror gameplay—featuring tight corridors, limited resources, and a constant sense of dread—will feel right at home. The experience pays homage to the golden age of the genre with a modern edge, offering methodical combat, strategic exploration, and a deeply atmospheric world.