Don't Mess With Bober
Don’t Mess With Bober is an atmospheric first-person horror game inspired by 1980s classics, where a seemingly innocent vacation turns into a nightmare. A small mistake during your holiday can unleash the wrath of an enraged Beaver seeking revenge. Immerse yourself in a chilling experience filled with tension, suspense, and classic horror elements. FEATURES > River fishing > Hide-and-seek and chase mechanics > Good graphics > A beaver > A walk in the fresh air (at least in the game)