Deep Diving Adventures
Submerge yourself in one of the most immersive diving simulators to date. Gather your gear, choose your diving spot and discover what lies beneath the surface as you venture deep into the unknown. Deep Diving Simulator will enable you to experience what it takes to be a modern diver. With relaxing exploration, you will discover the uncharted waters of the world while carefully monitoring your oxygen level and decompression. Gather forsaken relics, visit sunken vessels, discover unknown species and be rewarded by Professor Adams for your findings. Each submerge gives you the opportunity to uncover mysteries that would prefer to remain forever forgotten, such as the lost city of Atlantis. Includes the DLC: Adventure Pack The Adventure Pack contains a whole new adventure for the young diver who is trying to help his mentor Professor Adams unravel an ancient mystery! New mysteries, new puzzles, new challenges, new items, and new achievements await those brave enough to seek them out!