Countless Army
Have you ever dreamed of being the villain in a Tower Defense? Be the one who sends waves and waves of troops to break through the enemy defenses in this Reverse Tower Defense. Summon, conquer and upgrade your troops to dominate the whole world! Summon your troops and conquer! Choose the troops, the order and the path you’ll send in each wave. Think of your strategies to conquer each map. Invade countless map! Play through the kingdoms, each with their own features. Plains, forest, coast, wasteland, snowed mountains and desert, conquer everything on your own time. Unlock new troops and ipgrade them! Unlock units, choose their profession, upgrade the stats and change their skins. Conquer and hold kingdoms! Dominate each state of the region, advance without rest with your troops to conquer the whole world. But take care, the states can rebel. Characteristics: - 6 Kingdoms with 46 maps total. - 16 Enemy defenses. - 12 Troops to unlock, each with 2 different professions. - Many skins to each troop to use at your own liking. - 6 Spells to help the units through the waves. - A skilltree with more than 50 unlocks. - Changing climate, rain, clouds, storm, mist… you can face many of them in your conquest.