Cook, Serve, Delicious! 2/3 Bundle!!
A bundle of Cook, Serve, Delicious! 2!! and Cook, Serve, Delicious! 3?! Cook, Serve, Delicious! 2!! is the massive sequel to the surprise best selling original, one of the few games that gives players complete control on how they want to build their restaurant. (Cook, Serve, Delicious! 3?!) Hit the road in this massive sequel to the million-selling “Cook, Serve, Delicious!” series as you travel across the United States to participate in the “Iron Cook Foodtruck Championships” with your trusty robot crew Whisk and Cleaver.