Capybara and Cat Bundle
Experience two fast-paced and challenging adventures with an adorable space cat and a brave capybara! This bundle includes two games. Each game comes with 3 different versions, totaling 6 products in this bundle. Each version has its own player score to achieve! Games and versions included in this bundle: - Space Kitten (Xbox One) - Space Kitten (Xbox Series) - Space Kitten (Windows) - Keypybara (Xbox One) - Keypybara (Xbox Series) - Keypybara (Windows) About Space Kitten: In Space Kitten, time is your greatest enemy. Take control of an adorable space cat and face 30 unforgiving levels with one rule: you have exactly 10 seconds to survive. Jump over deadly obstacles, activate switches, and escape before the timer runs out! With instant respawn, this is a cute yet brutal platforming adventure focused on perfect execution and quick reflexes. About Keypybara: Prepare for a classic 2D platforming experience in Keypybara! Navigate through 30 unique and meticulously handcrafted levels, filled with deadly traps. Your mission is clear: push boxes, dodge spikes, and collect the key to unlock the exit of each "room". With precise controls and instant respawn, the game offers an addictive and incredibly rewarding loop with each obstacle overcome.