Beatdown City Survivors
Beatdown City Survivors is a tense and exhilarating immersive sandbox survivors-like that knocks the genre on its head! The city is a nightmarish playground of interactive elements, including gas to ignite, puddles to electrify, and cars to blow up. Find dozens of weapons, including pipes, pigeons, boots, and combine them to make bigger, better and funnier weapons! You'll need to make your ultimate build and manipulate every element possible to wipe out the gruesome zombies, mutants and blood- thirsty creatures lurking in the streets.