Wonders Puzzle
Slide puzzle pieces across the board, connect them together, and watch charming images come to life — one satisfying move at a time. Easy to pick up, surprisingly hard to put down. 150 levels take you from breezy warm-ups to genuinely tricky configurations that demand sharp thinking and sharper planning. Every chapter on the illustrated world map introduces fresh mechanics — locked tiles, chain reactions, gravity shifts, color locks, and more — so the challenge always evolves and the game never grows stale. Dozens of cute, beautifully crafted images are waiting to be uncovered: cozy scenes, playful animals, fantastical worlds. Complete a level, reveal the picture, add it to your gallery, move on to the next challenge. Earn coins as you progress and spend them on power-ups — hints, shuffles, and targeted blasts — or unlock special features that open up new ways to play. Smart spending keeps you moving through the toughest levels and rewards players who explore everything the game has to offer. Wonders Puzzle is a puzzle game with real depth, real charm, and 150 reasons to keep sliding.