Wildcat Gun Machine
Wildcat Gun Machine patlamalarla dolu heyecanlı bir yolculuktur! Birçok silah, dev mekanik robotlar ve sevimli yavru kedilerle dolu bir yerde iğrenç et canavarlarına karşı mücadele ettiğin mermi dolu cehennem zindanlarına gir. Giderek daha karmaşık hale gelen çıkışı olmayan zindanları keşfet ve dev mekanik robotları şeytani tanrıların elinden kurtar. Düşman karşılaşmaları zorludur ve zor muharebe bulmacaları oluşturmak için özel olarak (rastgele değil) tasarlanmışlardır. Teçhizatlarını Kuşan - Kesip Biç - Kendini Öldürt - İntikam Al! Seçebileceğin 40'tan fazla silah türü. Her biri; otomatik nişanlı mermiler, uzun menzilli lazer ışınları veya devasa etki alanlı patlayan mermiler gibi eşsiz özelliklere sahip. Ekrandaki her şeyi paramparça eden süper yetenekler! Oyuncunun oyun tarzına uygun karakter yükseltmeleri. Daha bağışlayıcı bir zorluk seviyesi istiyorsan yeniden doğma süreni artırabilir veya tez canlıysan hareket hızını yükseltebilir ve hamle becerini geliştirebilirsin.