Red Ronin
WHAT IS RED RONIN? One by one, turn by turn, kill all of them! Red is a Tactical Turn-based but fast paced dash 'n slash game where a bloodthirsty ronin and her companion bot searches for revenge. STORY After being betrayed by her former team, Red embarks with her companion bot ISAAC in a non stop revenge journey to eliminate everyone who left her behind. A turn-based puzzle game turned into a stylish hack 'n' slash game (or vice versa).