Luck be a Landlord
Your landlord is banging on the door. You have a single coin left to your name. You insert the coin into your slot machine and… JACKPOT! Luck be a Landlord, tonight! Collect symbols, build synergies, and defeat capitalism in this cult classic roguelike deckbuilder - now on consoles by popular demand. Luck be a Landlord combines the unpredictable thrill of slot machines with the strategic depth and replayability of classic deckbuilders. Choose symbols to add to your machine and watch them interact to earn you coins every spin - will you stack your deck with cats, gemstones, fruits…? Every round the rent increases, but have no fear - capitalism is no match for your cunning. Choose from a varied pool of items to further customise your deck, and watch your coins grow. How long can you hold out against your landlord’s greed? Note: this game contains no microtransactions or real-world currency gambling. FEATURES - A Quirky Cast of Characters Add symbols to your machine and watch them interact with one another for powerful combos - will you bank on common symbols, or hold out for something more rare? - Items Galore! Refine your strategy with items that buff your build, grant extra coins, or make new effects. - Different Every Run With more than 150 symbols and 220 items, no two games are alike! Play what you have and discover new strategies. - 20 Levels to Climb Defeated your landlord? There’s plenty more where they came from. Ascend through the floors of your apartment building to tackle increasing levels of difficulty. - Bite-Sized Play Sessions An average single run takes less than half an hour, perfect for when you’re on the go or pressed for time.