Dark Mystery : Remastered
Dark Mystery is a Puzzled Platformer Game in which player faces different types of difficulties to find his true love. This Game is based on true love between Furry (Player) and her Queen which has been lost into the Dark World. This Game is fun making, full of challenging, brainstorming with 35 exciting levels. Features -Amazing Brainstorming Puzzles in the Game. -35 Different Strategical Levels. -2 Player Multiplayer Support on Single Screen. -Player’s excitement increases as difficulty increases after every Level. -Intuitive controls and Easy UI. Get Ready for Adventurous Journey ahead…..