City Bus Manager - Complete Edition
Get the full package! The City Bus Manager base game and all DLCs: E-Bus & Green Energy, International Bus Pack and Holiday Resorts & Sightseeing – all together for a great discount! Build your own bus depot from scratch and create your personal bus routes in City Bus Manager. Play in your own hometown or any famous city in the world with real map data. Buy buses, maintain them, take care of your staff and lead your bus company to become the #1 in town! Embark on an eco-friendly journey and revolutionize your Bus Empire. Expand your public transport domain with a fleet of cutting-edge E-Buses, paving the way for a sustainable future in the bustling cityscape. Set sail on a sunny vacation adventure in the second City Bus Manager DLC, "Holiday Resorts & Sightseeing Buses". Expand your fleet with 10 new buses and plan efficient routes to fulfill the extensive contracts from various attraction providers, ensuring tourists reach their destinations on time!