Bandit Trap
Welcome to Bandit Trap - the world’s most outrageously over-engineered home security company. This isn’t just a game. It’s a live-fire field test of traps, tools, and total mayhem. Bandit Trap is a fresh 1v3, physics-powered online multiplayer brawler — strategic, slapstick, and endlessly replayable. Perfect for families, friends, and mischief-makers of all ages. Play as the Trapper – Utilise ‘Securniture’ furniture to defend your home and its Treasures using inventive Booby Traps. Carefully prepare your defences before the Bandits arrive and adapt as the chaos starts! Fry, freeze, blast, burn, soak, squash and knock those pesky Bandits, and disguise yourself as a couch to launch them through a window! With full control over your Booby Traps and fully destructible environments, outsmarting the Bandits will be a breeze! Play as a Bandit – Join forces in a team of three and try to get away with the loot! Use a wide variety of perks, scanners and tools to search for treasure and cause some serious damage. Work as a team, dodge traps and go on the offensive! With no match ever playing out the same, Bandit Trap is a slapstick sandbox of comedy, tension, and total unpredictability. Features: ● Slapstick Multiplayer Mayhem – 1 Trapper vs 3 Bandits in physics-powered shenanigans. ● Defend the House – Use strategy and your creativity to place and combine Traps, or hide in furniture to attack! ● Invade the House – Use wacky Perks, Scanners and Tools to search for Treasure! ● Dynamic Destruction & Chaos – Blast walls open, flood rooms, turn floors to ice - every match is a new disaster! ● Unlock, Customize, Repeat – Earn gear and hilarious outfits as you level up and play again (and again... and again) ● Built for Online – Play solo or with friends! Supports private lobbies, full bot play, and online matchmaking.