Axes & Spells Bundle
For fans of action platformers, we bring you this bundle with a special discount. Wield an axe and get close to the action in one game, and master the elements to cast various different spells in the other. Frozen Axe - The frozen lands of the north is on the verge of destruction, and you are the only one who wields the power to prevent it. Enter the body of the last heir of the Elders blood and fight with you almighty Axe, cutting through all enemy forces, to prevent destruction! Grimoire of Domance - Master forbidden magic. In this action-platformer, absorb enemy essence to wield 6 devastating elements. Switch between Fire, Water, Earth, Air, Dark and Holy to exploit weaknesses and stop Bahg'Val's demonic ritual.