Yasai Ninja
Yasai Ninja presents Samurai Onion (Kaoru Tamanegi) and Broccoli Joe, the good guys in this new Hack & Slash adventure, with a high dose of action, a combat system designed for one or two players, puzzles, large quantities of humor, friendship, personal improvement, honor and collaborative spirit belong in this unique atmosphere, which puts our characters in their own universe. Set in Feudal Japan, our vegetable samurais face multiple enemies.