Warhammer 40,000: Rogue Trader
Made in a close partnership with Games Workshop, Warhammer 40,000: Rogue Trader is a story-rich classical RPG from Owlcat Games. Begin your adventure aboard your personal, giant voidship, traveling between the multitude of systems within the Koronus Expanse, a barely charted and incredibly perilous region of space.