Undivine
Undivine is a dark metroidvania with RPG elements that will challenge your courage and wits. Step into a world shrouded in mystery and desolation, where every corner hides dangers and ancient secrets. The world of Undivine is filled with relics, items, NPCs, bosses, secrets, and much more, all waiting to be discovered. It's a world ready for you to explore. Known only as the traveler, you arrive at the outskirts of a desolate village. The people there live in fear of a giant hole that has opened in the middle of the village, swallowing most of its residents. Brave warriors have attempted to venture into the chasm, but none have returned. With no other choice, you descend into the abyss, only to find a vast, interconnected world filled with mysteries and mysticism. It is up to you to uncover its secrets. Will you be able to face the one behind it all? Combat in Undivine is fast and satisfying. Use everything at your disposal to face the many enemies you will encounter. Relics, swords, armor, and accessories have unique features that will change the way you play the game. Combine sword attacks with the powers of your Relics to execute combos and escape from enemies' attacks. Find the best combination that suits your playstyle.