The Phantom
Comics’ very first costumed hero has arrived on Steam with only his physical strength, skill with weapons and fearsome reputation to fight crime! The Phantom is an arcade-style beat-em-up coming to PC and consoles. Play as The Phantom or his partner, Diana Palmer, in this 14-level adventure. The feared pirates of the Singh Brotherhood are battling for power and threatening The Phantom’s legacy, and it’s up to you to stop them. Use your hand-to-hand fighting skills and trusty weapons to dispatch this evil, and call in assistance from your animal friends Fraka the falcon and Devil the wolf. The Phantom features a brand-new story approved by King Features. Experience this canon addition through full-screen cut scenes and captivating in-game visuals, hand-illustrated and animated frame-by-frame by seasoned comic book artists and Art Of Play’s dedicated in-house 2D creative team.