The Evil Within Digital Bundle
This bundle includes The Evil Within and all season pass content: The Assignment, The Consequence, and The Executioner packs. Developed by Shinji Mikami -- creator of the seminal Resident Evil series -- and the talented team at Tango Gameworks, The Evil Within embodies the meaning of pure survival horror. Highly-crafted environments, horrifying anxiety, and an intricate story are combined to create an immersive world that will bring you to the height of tension. With limited resources at your disposal, you’ll fight for survival and experience profound fear in this perfect blend of horror and action. The added content in this bundle give players the opportunity to experience The Evil Within from a new perspective as they take on the role of Detective Juli Kidman, and go inside the mind of a monster as The Keeper.