JOIN A COMMUNITY OF 30 MILLION PLAYERS! Get ready for a high-speed trip across the USA and enjoy one of the most complete open world action driving experiences ever created. With access to free content, new game modes, tracks, vehicles, events, and more added every season, The Crew 2 has all you need for an unforgettable ride. Take on the American motorsports scene, discover exhilarating landscapes, and pick your favorite vehicles among hundreds. Experience the thrill and excitement of competing across the USA as you test your skills in a wide range of disciplines. Record every heart-pounding moment and share them with the push of a button – fame is yours to take! Play with up to seven friends online. Xbox Series X: turn on Performance Mode and experience The Crew 2 in 60 FPS! New: play The Crew 2 offline or online with the new Hybrid mode, available now! Enjoy both the original online experience and a new way to play solo.