Terminator 2D: NO FATE
Experience the events of ‘Terminator 2: Judgment Day’ brought to life through glorious pixel artwork and action-packed arcade gameplay! Play as Sarah Connor and the T-800 through a variety of thrilling missions as they take on the T-1000 and try to put a stop to Skynet’s plans before the human race is annihilated. Lead the Resistance as John Connor in the future, fighting on the front lines as mankind’s only hope in the War Against the Machines. In this unique story blending iconic scenes from ‘Terminator 2: Judgment Day’ with original scenarios and multiple endings, humanity’s fate is yours to decide.