Team Ghost Gaming S2 Supporter Pack
Support Ghost Gaming and Gears eSports with this exclusive Ghost Gaming Team Pack containing Season 2 Lancer, Gnasher and Snub skins A portion of the proceeds from every pack sold will go to support Ghost Gaming and Gears eSports.