Task Force Kampas
Arcade space shooter action reimagined! A team of outcasts who happen to be in the wrong place during an evil invasion must contain the breach, save their friends and defend the universe from corruption! Drawing inspiration from the golden age of Japanese shoot‘em ups, Task Force Kampas combines retro action with modern conventions, adding new mechanics and randomly generated stages with hand-crafted bosses. In a unique twist, the game can be finished, but skilled players will find a way to continue past the ending and claim even higher scores! Rhythmic gameplay and a pulsing soundtrack work together to create an intense audio-visual experience.