Sweet Witches
Play as the adorable witches Praline and Vanille who can only rely on their magic ladders, unique abilities and power-ups to claim the sweets they deserve! "Brave the danger of 50+ levels in 5+ unique worlds all by yourself or in cooperation with another player. The party needs to grow? No problem, challenge the two antagonists Anis and Reglisse in a spectacular Versus mode for up to four players."