SUPERHOT
"A hallmark of excellence." – destructoid, 9/10 "The most innovative shooter I’ve played in years." – Jimquisition 9.5/10 "Unlike anything else I've played." – Polygon 9/10 "May very well belong in the same set as System Shock and Half-Life.” – The Daily Dot 5/5 “SUPERHOT IS THE MOST INNOVATIVE SHOOTER I’VE PLAYED IN YEARS!” – Washington Post Blurring the lines between cautious strategy and unbridled mayhem, SUPERHOT is the FPS in which time moves only when you move. No regenerating health bars. No conveniently placed ammo drops. It's just you, outnumbered and outgunned, grabbing weapons off fallen enemies to shoot, slice, and maneuver through a hurricane of slow-motion bullets. With its unique, stylized graphics SUPERHOT finally adds something new and disruptive to the FPS genre. SUPERHOT’s polished, minimalist visual language helps you focus on what's most important – the fluid gameplay and the cinematic beauty of the fight. Thirty months in the making. Thousands of hours put into development and design. From its humble origins in the 7 Day FPS game jam, through a hugely successful Kickstarter campaign to a plethora of awards and nominations from industry experts, SUPERHOT is a labor of love by its independent, dedicated team and thousands of backers from all around the globe. You are independent. You will not take orders. MIND CONTROL DELETE will set you free.