Stellar Ghosts Settlers
Stellar Ghosts Settlers is a Sci Fi Fantasy 3rd person action shooter game that sticks to the basics and immerses you in a world full of original and powerful wildlife. You are part of a group of settlers who decided to go away from the corrupt galactic Government's yoke. The settlers decided to set their first colony on the recently discovered and uninhabited planet Prosopopia B-21, planet full of resources so that the colonists could thrive. Despite the hostile wildlife the settlers managed to set multiple bases across the planet. Unfortunately, it wasn't that long until the galactic Government found out about that treason and decided to invade the planet in order to get their hands on all those new resources.