Splash Blast Panic
SPLASH BLAST PANIC is a multiplayer competitive party game where you must shoot, ram, dodge and overall bully your opponents outside the screen with a variety of watergun-based weaponry. Inspired by old arcade titles as well as newer competitive party games, ruin all your friendships in a variety of stages.