Sorry We're Closed
Sorry We're Closed is an eccentric story-driven survival horror game about angels and demons that mixes fixed-camera exploration and arcade-style shooting. Michelle must use her Third Eye to see between worlds and uncover secrets. Follow the final days of Michelle as she battles to break the curse placed on her by a powerful archdemon looking for love. Help (or hinder!) the lives of curious residents in Michelle’s bustling London borough as she pursues freedom from her own untimely demise. Sorry We're Closed is a fusion of nostalgic survival horror with a new perspective on combat, combining atmospheric environments with fixed-camera angles and the thrill of arcade-style first person shooting. Collect items and manage resources to help Michelle survive. Optional tank controls are available for those who enjoy the classic survival horror experience. Michelle’s time is split between the perilous demon world and mingling with the locals on her residential street. Everyone’s battling their own inner demons and through Michelle you can help guide them. Multiple endings are available through RPG-style dialogue interactions with the extravagant cast.