Somerville
In the wake of catastrophe you must find the means to make your family whole again. Somerville is a Sci-Fi adventure grounded in the intimate repercussions of large scale conflict. FAMILY You embark on a journey to find the whereabouts of your family in the wake of an alien invasion. THE INVASION Live through the personal struggles of a young family separated in the final moments of a global conflict against a hostile alien civilisation. Discover first hand the full impact on others of this catastrophic event. EXPLORE, LEARN, COMMUNICATE Explore the devastation left behind by the invading alien force and those who resisted, learning more about their motives and methods the further you journey. KEY FEATURES - Solve the puzzles of an altered landscape drenched in alien sediment - Flee, hide from or negotiate dangerous encounters - Observe and learn form every alien entity - Dig deep and find your way to multiple endings, their meaning and significance JUMPSHIP Jumpship is an independent game studio founded around an original IP by Chris Olsen built in collaboration with ex-CEO and co-founder of Playdead, Dino Patti. Our commitment is to deliver unique experiences that treat people with respect and help expand the definitions of interactive media.