SimRail - The Railway Simulator
SimRail is a new era of railway simulators. Realistic driving physics, the environment generated on the basis of geodetic data and an extensive multi-player mode are just some of the elements that game includes. Join the travel and visit about 500 km of real routes created with all details. Choose present europan high speed, long distance and suburban tracks or travel back in time to '80 and drive steam train at sand railway of Upper Silesia, Poland - the socialist land of coal and steel. Take control of a trains from different eras and drive safety to the final station on time. Most popular steam, diesel and electric vehicles uses realistic physics based on technology known before only in professional simulators for training drivers. Enter signal box and become train dispatcher. Take a care of your station, prepare the path for the train keeping in mind the rules and schedule. Use devices from different eras, but remember that something can break! Enjoy multiplayer and cooperate with players from around the world as a train driver oraz dispatcher with real-time weather and communication. Take over the selected train or signal box and start an adventure unprecedented in other rail simulators. It is our response to the expectations of players. The quality of the graphics thanks to use of Unity game engine allows you to lose yourself in the virtual world. The grass and trees moving depends on the wind, dynamic weather system with puddles and snow drifts, living world with animated passengers connected with scenarios randomization.