Running Fable
Running Fable is a cross-platform multiplayer racing-strategy game for up to 10 players, in which each player must place items and traps strategically before racing on fantastical levels. It presents a new take on the racing genre, adding a fresh item placement mechanic that enhances the experience from just going from point A to B, while keeping rounds fast-paced.