Royal Romances: Endless Winter CE Xbox
Can you melt the ice in people's hearts? Eternal winter has descended upon the magnificent kingdom once filled with vitality and adventure. But now, cold and hunger have divided families and heroes, calling out their ugliest traits and draining their last strength… Meanwhile, dragons have returned to dwell among the people. Once more, the kind dragons help those end their misfortunes. Although some seek to profit from this, for others this is a cause for bringing back old grudges. And after decades of mistreatment, the patience of the dragons themselves is wearing thin. Who can restore balance to the lands? A guardian of the forest, an elf, or an inept witch? Traverse through a frozen kingdom once brimming with life and now covered in an eternal winter. Discover breathtaking sceneries and meet unexpected heroes including fauns, elves, and even dragons! Make critical decisions that influence the fate of characters and kingdoms. Each puzzle solved brings you closer to uncovering the secrets of this mystical world! Your choices determine the future of the eternal winter – will you be its savior, or its perpetual harbinger?