Resident Evil 5
One of the most popular Resident Evil titles comes to Xbox One in full 1080p HD with an increased frame rate. Featuring single-player and co-op modes and a dramatic storyline, this fully-loaded release includes all previously released DLC (Lost in Nightmares and Desperate Escape story expansions, Versus mode, extra figures and 4 costumes), and the previously PC-exclusive No Mercy mode, as well as the new mode “The Mercenaries United” which combines the two fan-favorite modes, The Mercenaries and The Mercenaries Reunion for an even more intense experience.