Remoteness
New York, 2034: you wake up after what seemed to be a terrible nightmare, while it is not. The district has been evacuated and isolated overnight by the army, after an electrical meteor shower hit the Earth. Fight, explore, survive, and try to escape from this hell! Apparently left alone with your trusty drone "Hanna", and under the high need of your periodic injection, the only option is to grab your crossbow, get out there and see what today's "good morning" will be... Gameplay features: - The City and Chinatown districts and the underground are totally open-world environments, free to be explored. - Dynamic 24h day/night cycle and random rain system, both actively impacting the game experience. - Use electricity to your advantage: as a crossbow booster while raining, or as a currency at the underground metro trading places. - Find weapons and items useful to survive in this deranged and unknown new world. - Advanced AI: all enemies and creatures react dynamically, according to your in-game actions and the weather conditions. - Daytime play will increase exposure to soldiers visibility, but protect you from terrifying monsters whose origin is unknown... - ...while night hours will help you to act stealthily, but be careful and try to avoid dark places. - Realistic physics and graphics, implementing the new Unity High Definition Rendering Pipeline (HDRP).