Red Death
Dodge and destroy! Blast through waves of arcane enemies and take down monstrous bosses as you defend the earth against an unknown calamity. As a prologue to Project Starship, vertical bullet hell shoot’em up Red Death sets a collision course against a full-scale invasion bent on eradicating humanity, presented in nostalgic 4-tone style!