Railbreak
NOTE: Please be aware the original Railbreak title may be removed from individual direct sale, or transitioned to a legacy product in or around September 2026 on specific platforms in specific cases where it makes sense. It is being replaced by Railbreak DX where supported which is designed to be supported long-term as an expanded experience alongside new graphics, polish, gameplay, and much more including Xbox Play Anywhere support. The original legacy Railbreak will not be updated going forward. It's Saturday night in Cypress Ridge which means the city is in ruins, hordes of flesh eating undead are on the prowl, and you have the arcade all to yourself! Grab your controller, select your survivor, and blast your way to safety as the city burns around you in this on-rails survival horror shooter. Oh, and don't forget to bring a friend for zombie fodder, er, we mean multiplayer experience! Railbreak melds a classic on-rails arcade experience with the cutting edge Unreal Engine 5. In this prelude to Outbreak: Shades of Horror, you'll get an opportunity to see the sights and sounds of Cypress Ridge and get chomped on by a zombie or four! Face the city alone, or bring a friend along with optional 2-player co-op supported across the entire game Featuring a wide cast of survivors each with their own loadouts and traits, you'll find plenty of replayability in this absurd take of a survival horror game in a survival horror game. A full story mode experience awaits across six scenarios. Bonus modes include Score Attack, and the endless Onslaught Mode that keeps ratcheting up the difficulty until the undead finally seal your fate. Crack open your piggy bank, snag a fizzy soda, and take a trip back to the 1990’s arcade.