Project Snaqe
Project SNAQE is an action and precision game inspired by the classic Snake. The game has 3 different modes with progressive difficulty levels, in addition to the classic mode that harks back to the traditional Snake gameplay. Project SNAQE promises a great experience for all types of gamers, from casual to hardcore. A simple game at first glance, Project SNAQE is charming and challenging and will put your reflexes, reasoning and solution-finding skills to the test.