PopSlinger Vol. 2 - Loveless
Brew up some action in this coffee-powered musical shooter! PopSlinger Vol. 2 - Loveless takes you on a thrilling new adventure where Agent Cooper McLaren of the Juncture Against Various Anomalies (JAVA) teams up with Akane 2.0, a reformed digital idol, to rescue Ria, the heroine of the first game, who has mysteriously vanished. As they navigate the bizarre Purple District, Cooper’s coffee-fueled weapons and Akane’s digital powers will be put to the test against the formidable Loveless Sisters and a variety of new enemies. - Dive into a vibrant world with upgraded New Retro visuals inspired by ‘90s cartoons and anime, featuring fully-voiced dialogue and dynamic cutscenes. - Master new abilities, like enemy-stunning summons and an improved Dream Time system, integrated into a special action bar for more fluid combat. - Face off against new enemy types, including color-switching foes and challenging black and white variants that require quick thinking and strategy. - Groove to an expanded soundtrack blending Future Funk, French House, Rave, and Punk/Pop Punk, all reactive to your in-game performance. - Venture through crazier stages than ever before, from shrine-like baseball stadiums to Thunderdome-esque kingdoms, each packed with unique challenges and visual flair. - Uncover a deeper, more mysterious narrative with themes of family drama.