Planet Zoo: Barnyard Animal Pack
Experience the rustic charm of the countryside in Planet Zoo: Barnyard Animal Pack! Bring rural beauty to your zoos and let your guests encounter seven beloved animals that have lived alongside humans for hundreds of years. Packed with personality and character, this collection includes the adventurous Alpine goat, known for its nimble hooves and indomitable spirit, the Sussex chicken with its energetic demeanor, and the sweet and curious alpaca. Alongside these exciting new additions, the Barnyard Animal Pack also features 60+ traditional rustic scenery pieces along with a new campaign scenario in which much loved characters return to transform a run-down farm into a successful animal haven for both your animals and guests to enjoy. SEVEN INCREDIBLE NEW ANIMALS Welcome these social species, the stunning Highland cattle with its heavy rich coat and imposing horns, the Sussex chicken with its playful and curious nature, the Alpine goat, renowned for their agility and sure-footedness, and the alpaca, and its distinctive slender neck and elegant posture. This pack also introduces the American standard donkey, Hill Radnor sheep, and the Tamworth pig. Craft homely habitats that let your guests get up close with the animals and perhaps even interact with them if they are in the mood for affection! 60+ NEW RUSTIC SCENERY PIECES Transform your zoos with a charming rural feel by using straw bales as benches for your guests to kick back and enjoy the views, or placing re-purposed cable reel tables for those looking to have a light bite. This pack also includes several picturesque fences and gates, alongside classic cast-iron water pumps, wells, wind pumps, weathervanes, and foliage which will be sure to elevate any habitat. This scenery and more will be sure to evoke a sense of the great outdoors for your guests as you invite them to explore the timeless allure of the countryside. AN EXCITING NEW CAMPAIGN SCENARIO Embark on a transformative journey as you breathe new life into a once-neglected farm. Team up with returning character Tiffany Summers to create a thriving animal sanctuary. Take dilapidated barns and forgotten pastures and make them into not just a safe and comforting environment for the animals, but into a home! Watch the beauty of healing and restoration unfold amidst the rolling fields and gentle breezes of the New Zealand countryside.