Planet Zoo: Arctic Pack
Join Bernie Goodwin on an epic Arctic adventure and explore new challenges, animals, and more! Alongside two new Scenarios in which you face new challenges as a zoo manager, there are four new animals and over 200 scenery pieces to make your parks as cool as ice. Wondrous New Scenarios Norway: Head over to the Scandinavian fjords of Norway to build up a remote animal sanctuary – bring new Arctic animals to your zoo, tend to their needs, and ensure their habitats are suitable! Mexico: Expand on an existing zoo that’s looking to bring a touch of frost to its guests. Your challenge will be to keep native Arctic animals comfortable in a challenging hot climate! Exclusive Arctic Animals Charm and educate your zoo guests with four brand new Arctic animals: the Polar Bear, Reindeer, Arctic Wolf, and Dall Sheep – all four species come with new challenges and specific needs, so be sure to check the Zoopedia for tips on how to keep them happy and healthy. Over 200 New Scenery Pieces Cover your park in a blanket of snow, design an ice sculpture, or build your very own Scandinavian village – there are over 200 new building, scenery, and foliage pieces to choose from and get creative with!