Parkour Labs
Welcome to the Ultimate Parkour Game! Welcome to Parkour Labs, a vaporwave-inspired parkour game. Surf the waves of nostalgia and retro aesthetics, sliding down ramps and performing smooth turns. Explore colorful and surreal landscapes inspired by the culture, music, and art of the 80s and 90s. Collect glitch effects and artifacts to unlock new levels and secrets. Experience the synthwave atmosphere in this unique and original game that challenges your mouse control and movement skills.