Ozymandias
At the dawn of history, Bronze Age kings built the first empires. Strategize their rise to power in a uniquely streamlined 4X. Expand your borders, build cities in tactical locations then raise armies to defend them. Each turn, you receive opportunities but must choose only one, complete the objective to earn the reward. Random victory conditions make every game different; custom victory conditions support different styles of play.