Outer Wilds: Archaeologist Edition
Outer Wilds is an open world mystery about a solar system trapped in an endless time loop. Welcome to the Space Program! You’re the newest recruit of Outer Wilds Ventures, a fledgling space program searching for answers in a strange, constantly evolving solar system. Mysteries of the Solar System... What lurks in the heart of the ominous Dark Bramble? Who built the alien ruins on the Moon? Can the endless time loop be stopped? Answers await you in the most dangerous reaches of space. A World That Changes Over Time The planets of Outer Wilds are packed with hidden locations that change with the passage of time. Visit an underground city before it’s swallowed by sand, or explore the surface of a planet as it crumbles beneath your feet. Every secret is guarded by hazardous environments and natural catastrophes. Grab Your Intergalactic Hiking Gear! Strap on your hiking boots, check your oxygen levels, and get ready to venture into space. Use a variety of unique gadgets to probe your surroundings, track down mysterious signals, decipher ancient alien writing, and roast the perfect marshmallow. Echoes of the Eye The Hearthian space program has detected an anomaly that can’t be attributed to any known location in the solar system. Grab your flashlight and prepare to illuminate the darkest secrets of the Outer Wilds...