Order 13
Work fast, stay safe, and protect your cat You wake up in a dark warehouse, tasked with packing orders while something lurks in the shadows. Work fast, stay safe, and protect your cat. He’s all you’ve got. You’re all alone working at a remote fulfillment center. Your only companion is your cat, a comforting presence in the vast, dark warehouse you are stationed in. Start each shift by reviewing incoming orders, as the demands increase, unlock deeper sections of the warehouse and uncover its unsettling secrets. But it’s not just your survival, your cat depends on you. Features: - Order Fulfillment Simulation: Retrieve, pack, and ship items while meeting tight quotas. - Navigate a warehouse where danger grows with every step. - Each death places you in a new warehouse where dynamic events create unpredictable challenges. - Unlock and explore new areas, piecing together the dark truths within. - Protect and care for your cat, your only source of comfort and connection. - Upgrade your tools to enhance your efficiency and chances of survival.