Operation: Polygon Storm
Become a master general. Strategically assemble your army from a selection of unique units and abilities to deploy into fast paced battles. Watch your masterplan play out, adapt as the battle progresses, all without the hassle of micromanagement. Plan, Deploy and Upgrade Your Army of Choice Mix and match units from a selection infantry and armor alongside artillery and air support push into the enemy's base and fight off any counterattacks. Tap into multiple upgrade trees for each unit and unlock additional abilities to fine tune your army. Minimal Micromanagement No base building or resource harvesting required. Focus on the battle as your army can advance, attack and take cover all on their own. Take command when needed to adapt and control the overall situation as your units either follow your masterplan or your direct orders. Strategize, React and Adapt Balance your resources to pick an army composition suited for each mission. A deep and complex battle system means you’ll need to react quickly, choose the right mix of soldiers and Killstreak rewards, and utilise complementary unit synergies to gain any advantage. Highly Destructible Battlefields Highly destructible environments, covers, ragdoll physics and a dash of gore all bring the battlefield to life.