OOLO
Set off into the lush fantasy world of OOLO, a modern take on the classic isometric adventure game! Embark on a non-linear journey across mysterious forests, haunted catacombs, magical factories, and more as you collect keys, solve puzzles, and discover upgrades that allow you to explore the map in new and exciting ways. Collect memories of previous adventurers to piece together the secrets of the Isle of Souls on your quest to rekindle the World Flame.